Tuesday, November 15, 2016

MAHATHIR MATI, SIAPA BUNUH?


Berita palsu ini sengaja disebarkan dalam cyberspace oleh pihak tertentu berunsur fitnah seolah memberi petanda, amaran, dan prelude seperti apa yang telah terjadi kapada Altanthuya, Najadi, Bala, Khalil, Morais. Siapa mangsa seterusnya? Jho Lo? 

Demi agama dan negara Mahathir tidak takut mati. Umur dia dah lanjut pernah ia berkata. Mereka yang banyak dosa takut mati. 

Ia merupakan gerak psychology untuk menakut2kan rakyat. Kalau apa2 terjadi inquest tidak perlu diadakan mengikut akta baru keselamatan.

Pembunuh upahan gian menunggu arahan untuk tamatkan riwayat sesiapa saja. Cash is king.


Baginda jangan balik Malaysia. Duduk di UK. Scorpene dan Altantuya menghantui.

Sairul jangan balik Malaysia. Duduk di Australia. (Mula ada kes masuk jail,  kemudian dibebaskan, kemudian ada kes dan hukum gantung!!).

Ya Allah, peliharalah keselamatan dan kesihatan Dr. Mahathir. Selamatkanlah Malaysia daripada pemimpin2 dajjal. 

Mata dajjal yang dua menjadi satu, hanya nampak duit dan duniawi. Persetan prinsip dan agama. Adakah sebegitu dimaksudkan dalam Quran berkenaan dajjal diakhir zaman bermata satu serta ramai pengikut? Kalau ia bermata satu zahirnya sudah tidak menyerupai manusia malah seperti monster. Kalau begitu, manusia akan berasa takut dan tidak mahu menurutinya. Wallahualam. 


No comments:

Post a Comment