Friday, September 11, 2015

MORAIS DICULIK, NAJIB?


Polis kata Morais diculik. Mesti atas sebab tertentu. Scandal cinta? Berebut harta? Musuh semasa menjalankan tugas? Hutang Along?  

Dia tentu tidak ada cash sebanyak 2.6bilion seperti Najib. Kalau bertimbun boleh digunakan orang tebusan. 

Saentero dunia maklum Najib ada simpan cash berbilion. Mafia, CIA, KGB,  Mongols, Yakuza, gangster antarabangsa maupun tempatan, penculik upahan dsb sentiasa memerhati gerak-geri bilionaire ini, menunggu peluang untuk cepat kaya.

Najib cepat kaya dengan putar alam kedudukan menggunakan duit rakyat. Adakah betul kata orang senang dapat (duit) senang hilang seperti menang loteri! Dengan itu bilionaire seperti Najib is for grabs. Ramai bilionaire lain pun menjadi target tetapi asset mereka bukan bentuk cash. Mereka kaya dengan asset business.

Tidak heran kalau bodyguard Najib seramai 30 orang. Orang bersalah sentiasa ketakutan, paranoya. 

Khabarnya 2.6bilion itu disimpan di Singapura. Ha, patutlah dia berbaik dan kowtow dengan Singapura. Ada udang sebalik batu.


(see Tukar Tiub)
See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-tak-pernah-kenal-altantuya-tegas-putrajaya-sekali-lagi-kepada-al-jaze#sthash.xhAjuco4.dpuf

AKUAN BERSUMPAH 
P. I BALASUBRAMANIAM

25. Sepanjang perbincangan tersebut dan percubaan untuk memujuk saya agar terus bekerja untuknya, Abdul Razak Baginda menjelaskan kepada saya tentang perkara berikut ;

i) Dia telah diperkenalkan dengan Altantuya oleh Najib Razak dalam satu pameran berlian di Singapura.

ii) Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

iii) Najib Razak mahukan Abdul Razak Baginda menjaga Aminah kerana dia tidak mahu wanita itu memalukannya semenjak menjadi Timbalan Perdana Menteri sekarang.


Najib kata dia tidak pernah jumpa Altantuya!

No comments:

Post a Comment