Monday, August 18, 2014

WHO CARES MAHATHIR, I AM PM!


I am the King. Why not? Everybody around me from the lowly animals,  man, and even angels call me King. King Al Jib Gor that is. 

"4. Izinkan saya mencerita cerita dongeng berkenaan seorang raja Inggeris. Ia dikelilingi dengan ramai dato-dato yang mendakwa dia adalah seorang raja yang amat berkuasa keatas segala-galanya..." 

You see, I am as strong as a rock. I have placed cronies around me with tarnished records on purpose so that they will give unflinching support. In fact, they are ready to swim or sink with me. 

My cronies have been drugged al beit monetarily to balless buggers. 

"16. Saya lihat bagaimana orang Melayu tidak mudah menegur pemimpin. Walaupun pemimpin jelas bersalah, tidak ada siapa yang sanggup menegur secara terbuka. Tetapi di belakang pemimpin mereka akan keluarkan kata-kata yang kesat terhadapnya."

You may say that there is a big nought between my two ears. It is not true. Proof - the Nottingham University failed to graduate me.


"25. Apakah dianya yang saya fikir salah. Ia bermula dengan pendirian melayani semua tuntutan musuh. ISA dan undang-undang buang daerah dimansuh. Tindakan ini tidak sedikit pun mengurangkan tentangan oleh parti lawan. Sebaliknya jenayah bertambah dengan banyaknya kerana pembebasan ketua-ketua geng."


"31. Sesungguhnya banyaklah dasar, pendekatan dan perbuatan Kerajaan pimpinan Dato Seri Najib yang merosakkan hubungan antara kaum..."


Me and my FELDA settlers jibe well. They are are like children that need candies every time. 


"26. Demikian juga dengan sikap merendah diri kepada ..."


Najib has to go, latest by 11.11.14. His feng shui number is 11, he said.

Ku Li awaiting? How about Muhyidin? He is busy looking for "Wow" for he himself has no "Wow" whatever that is!


No comments:

Post a Comment