Friday, August 28, 2015

PARANOYA NAJIB


Najib dan Rosmah dulu bukan main syok naik jet merata dunia. Sekarang mereka paranoid hendak keluar negeri takut ada muslihat menggulingkan PM. Nah, jet baru tersadai. Membazir duit rakyat. Rakyat didahulukan!

Saentero dunia tahu dia songlap duit berbilion. Fuckeda Najib sedar status pariahnya tidak laku lagi di peringkat internasional.

Malah orang Kazakhtan pun tidak terima dia. Buat malu kenkawan dengan penipu besar!

Dengan duit berbilion, Amerika dari New York ke Los Angeles tempat mainan Najib sekeluarga. Obama dibeli main golf. Batcha, come payback time! 

Najib contoh agung budaya UMNO. Kelentong habis2an. Dulu boleh, sekarang dengan internet cerita merebak cepat dan ramai menilai.

Siapa sangka dia akan lupa daratan dan gila kuasa.  Pangkat jadi hak mutlak. Dia boleh merancang. Allah lebih tahu dan maha berkuasa. 

Jaga2, orang ini paling merbahaya. Tersepit, sanggup membunuh. Sindiket pembunuh upahan ramai menunggu. Polis dalam genggaman siapa? Kes boleh tutup begitu saja. Ingat Altantuya, Bala, Khalil?

Beberapa tahun lalu, Rumie, engineer bekas staff saya di Sarawak dibunuh oleh orang upahan tetapi polis kata dia bunuh diri. Dia terlalu lurus dan baik orangnya untuk makan suap  bila pindah bertugas dalam Jabatan Alam Sekitar. Kes Teoh Beng Hock sangat menyerupai dengan Rumie.


No comments:

Post a Comment