Wednesday, March 7, 2018

RM1JUTA NAJMUDDIN DERMA NAJIB BILA?


Kaki kanan Najmuddin dah melangkah ke syurga ke?. Senang2 sedekah RM1juta kapada negara kafir pulak tu bukan Syria, Afghanistan, Rohingya, Moro, Patani. Indonesia tak payahlah beri kerana dah sita 'Equanimity' RM1bilion. 

Najib terima derma RM2.6bilion dari Arab bila nak sedekah? Kalau nak balun semua nanti cekek mati melopong. Cash is king bolehkah basuh dosa ke syurga? 

Mereka yang terima dedak/habuan berjutaan bila pulak hendak ikut jejak Najmuddin? Jangan buek sonyap yo.

Nazir CIMB sudah kaya-raya mengaku terima durian runtuh dari kepala bapak RM7juta, Shahrir RM1juta, Ahmad RM2juta, Hadi RM97juta, Jamal Sekinchan.


Pada 1 Jun, portal  berita UK melaporkan yang Shafee terima dua pembayaran daripada akaun peribadi Najib di AmBank nombor 2112022011906. Satu pada 11 September 2013 sebanyak RM4.3 juta dan satu lagi pada 17 Februari 2014 berjumlah RM5.2 juta.



Bagaimanapun, dua pengarah SRC International, Nik Faisal dan Suboh Md Yassin masih lagi misteri ke mana perginya sehingga sekarang ini.


Berdasarkan carta aliran wang yang ditunjukkan secara tidak sengaja oleh Apandi Ali ketika membersihkan nama Perdana Menteri, Rafizi mendapati wang sebanyak RM23,520,010 telah diagihkan melalui akuan Najib kepada 17 penerima yang belum diketahui identitinya.

Sedekahlah hoi, tak mahu masyuk syurga ke?

No comments:

Post a Comment