Wednesday, August 2, 2017

ZAHID MUDAH LUPA RM230,000,000.


Ada orang Perak sudah naik haloba. Diberi betis hendak paha pula. Tak sabar2 mahu jadi MO1. Tetapi tidak buat kerja minta sokongan orang lain untuk merebut kuasa. Zahid.

Bugis telah asak Jawa supaya buktikan kesetiaan. Maka Zahid terpaksa bertindak aggresif melawan musuh. Sanggup mencaci orang yang pernah menolong dia dulu. Seperti anjing menggigit tangan yang memberi makan.  Strategi Najib melaga2kan termakan oleh Zahid.

Najib tentu ketawa dalam hati. Dia tidak perlu penggal kepala Zahid. Mahathir telah buat kerja untuk dia. Rahsia pekong dalam UMNO terbongkar lagi. Mahathir juga yang menang kerana sekaligus menjatuhkan imej Zahid, dan UMNO. Bila MACC hendak bongkar duitnya datang dari mana? Masa dia Pengerusi BSN kah?

Jawa kata kononya bukan dia mulakan buat cerita keturunan Mahathir. Ramai yang terdahulu padanya. Rasional ini bodoh terutama daripada DPM. Bererti kalau ada orang telah songlap duit dia pun ikut.



8. Berkenaan dengan Melayu mudah lupa, walaupun Zahid bukan keturunan Melayu, sudahkah Zahid lupa deklarasi harta yang dibuat olehnya kepada saya sebagai Perdana Menteri apabila ia dilantik Ketua Pemuda UMNO.

9. Apabila saya tanya dari mana ia perolehi 230 juta Ringgit yang ada dalam akaunnya, jawapannya kurang jelas.

10. Jikalau ia boleh ingat, jelaslah dari mana ia perolehi wang yang begitu banyak.

(rujuk Che Det)

No comments:

Post a Comment