Tuesday, April 3, 2018

DENDAM ISA - MASUK LOKAP KELUAR SPAD






Pada sangkaan Najib dia boleh kuburkan Isa dengan malu yang teramat malu. Lokap SPRM. Isa tersenyum semasa berpakaian T-shirt SPRM. Tetapi Dick Najib naik kecut, buat U-turn. Teringat hutang lapok PD pada Isa. Masih belum langsai. Dia cepat buang Hamid Albar dari SPAD dan gantikan dengan Isa. Ini tidak akan padamkan malu Isa. 

Najib sudah terlanjur. Kalau betul hendak jaga maruah (Isa) dia patut arah SPRM jangan sentuh Isa pada awal2 lagi. Isa mesti berdendam kesumat pada Najib. Maruah telah dipersendakan. Isa perlu merancang, mengunggu ketika pulang buah keras. Buat sementara waktu apakan daya mulut mesti dikunci. Kalau salah bukak mulut tanggung akibah seperti Kevin, Bala!

UMNO sudah malukan Isa dua kali. Dia digugurkan jadi MB dan kemudian dikatakan korup untuk bertanding PRU12. Naijib selamatkan dia untuk jadi MP Tlk Kemang PRU13. Agaknya teringatkan hutang lapok PD pada Isa.

Rosmah ada bisik apa2 ketelinga Najib ke? Harus ada. Kan bini baru Isa tu muda dan cun, publisiti dan menonjol. Pentas NS bukan besar muat untuk satu 'ikon' saja. Bic Mama tidak mahu orang lain lebih.  Maklumlah keadaan badan. Oleh kerana inferiority complex beliau mahu beg tangan mahal, intan berlian menimbun. Orang lain tidak terbeli.

PRU14 Najib dan UMNO akan berkubur.  Tiba masanya balas dendam, Isa tersenyum!

No comments:

Post a Comment