Friday, March 15, 2019

SEX LUARBIASA - BUAH PELIR ANJING





“Saya tidak pernah mengalami patah tulang seumur hidup saya. Anjing peliharaan saya melompat ke atas saya malam tadi,” kata Shafee kepada panel hakim Mahkamah Rayuan pagi ini sebelum memohon penangguhan. 

Pendengaran permohonan rayuan Najib Razak di Mahkamah Rayuan berhubung kes SRC International ditangguhkan pada Jumaat setelah peguamnya   Muhammad Shafee Abdullah berkata, tangan kirinya patah selepas bermain dengan anjing peliharaannya malam tadi. 





Ada satu cerita. Pembedahan buah pelir mudah sekarang. Kes pertama pembedahan berlaku beberapa tahun dulu. Buah pelir kiri Mat Loya pecah kerana sex luarbiasa. Dia dikejarkan kehospital untuk pembedahan. Buah pelir nya tidak boleh digunakan langsung. 

Pakar panik kerana penderma buah pelir tidak datang2. Ternampak anjing jantan putih sihat dikawasan hospital. Anjing ditangkap dan buah pelirnya dikeluarkan. Buah pelirnya digunakan untuk ganti buah pelir Mat Loya yang pecah. Eureka, berjaya. Selepas sebulan Mat Loya jumpa pakar semula. 

Pakar: Semua ok ke?
Mat Loya: Sangat bagus. Tapi isteri tak tahan kerana  ancok doggie saya buas.

P:  Gunalah cara lain pulak. Ada apa lagi?
ML: Ya, bila kencing saya angkat kaki kiri.

No comments:

Post a Comment